luni, 10 noiembrie 2008

O speranta : Turcia- noiembrie 2008

Dupa ce am intocmit noi acest istoric ...(repet, doctorii nu ne-a ajutat nicidecum din acuzele deja expuse)...l-am tradus in engleza si franceza si am inceput sa umblam pe la diverse clinici particulare si sa ne sfatuim cu tot felul de medici care ne-au recomandat mai multe clinici din strainatate....

Varianta unu a fost Turcia. Majoritatea medicilor sustin ca medicina este foarte evoluata in Turcia si dotarile sunt pe masura...si ne-au sfatuit sa avem incredere in turci.
Am fi ales sa faca radioterapia in Turcia (nu incape indoiala ca radioterapia Alexandrei trebuie facuta cu metoda CIBERKNIFE si ei fac asta - adica un cap mobil de aparat de radioterapie care sa aplice energiile acolo unde trebuie ele aplicate, fara sa afecteze celelalte organe. Deosebirea de Romania este ca noi nu avem aceasta metoda ci facem asta cu ajutorul unui aparat fix iradiind cu o incarcatura mai mica tot abdomenul, aici riscand sa se sclerozeze tesuturi intregi de organe apropiate de aceste energii, apoi iradiind cu energii mai mari campuri de abdomen unde trebuie facuta iradierea, protejand cumva campurile vecine cu saculeti de plumb...riscul...fiind copil..se misca...si campurile alea nu mai sunt cele care trebuie si alt risc e ca medicul face doar partea teoretica..adica descrie ce trebuie facut..asistentii fiind cei care fac efectiv acesta munca.....cam empirica descrierea mea dar daca o pun in termeni medicali nu intelegem nimeni nimic)
Deci am fi ales Turcia, am avut discutii cu clinica Anadolu din Istanbul, ne-au programat pe 4 noiembrie pentru investigatii (scintigrafie MIBG, RMN abdominat si punctie oasoasa bilaterala), investigatii necesare pentru evaluarea starii copilului si decizia stadiului bolii si strategiei de tratament in continuare; am platit in avans substanta de contrast pentru MIBG-vreo 250-300 de euro...si apoi ne-au sunat ca nu mai e valabila programarea pentru 4 noiembrie ci sa venim pe 21 noiembrie 2008.

Niciun comentariu: